Wednesday 18 May 2011

Sebenarnya ,...

aku mintak maaf sebab semalam salah faham 
aku tak nak kita musuh laa
kenapa ea ?
kita dah tak boleh ngam lagi ke ?
apa dah berlaku skrg ni tak ku jangka kan 
hmmmmmmmmm
at least as member hati aku dah happy sgat sgat
imissyousomuch


u know dear ?
apa yg berlaku sekeliling aku mengingatkan kau dalam fikiran aku
bila adik aku ckap 
'aku lempangkan kang'
aku ingat kau , macam kita suka main lempang2 dulu
bila kawan aku cakap
'bintang tu cantik doe'
aku ingat kau lafazkan ayat yang tak boleh go :
'aku sayang kau sebanyak mana kerdipan bintang di langit'
bila aku jawb preksa
D . Lautan Hindi
aku ingat kau lafazkan lagi ayat yg memang buat aku sakit :
saya sayang awak sebesar seluas lautan hindi
hmmmmmmmmmmmmmm
bila saya makan kinder bueno
saya ingat awak
saya ingat sangat kat awakkk
nak nangis bole ?
hmmmmmmmmmmmmmmmm
 
apa yang saya tak boleh lupa bila awak buat muke
suke buat mata stim eah kalau ambek gamba !
kau pk comel ? HAHA 
memang comel pon ! :o
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
saya rindu bila awk pegang telinga saya 
awk cakap 
AWAK ! SAYA SYANG AWAK
SAYA TAKDE SESIAPA
ADA AWAK JE
SUMPAH
DEMI ALLAH !
hmmmmmmmmmmmmmmmm
saya redha awakk ,
walaupun sakit hati saya menahan :'(
terima kasih sebab lukakan hati saya
im appreciate it dear

No comments:

Post a Comment